12 Nisan 2015 Pazar

Zebra







Saçlarımı kestirdim, uçlarını açtırdım. Baharı karşılamaya ben hazırım :) Havaların bu hafta sonu birazcık ısınmasıyla dolabımda uzun bir süredir giyilmeyi bekleyen zebra desenli ceketimi de çıkardım ortaya! Bu ceketi aslında Choies'da aylar önce gördüm ve görür görmez vuruldum diyebilirim ama ben alana kadar tükendi bile. Artık ne kadar çok istediysem bir baktım ceket yine sitede satışta, tabii bu sefer hızlı davrandım ve bingo :)








Cuma günü çok keyifli bir etkinliğe katıldım, Cottonbox tarafından düzenlenen Ayşe Tolga ile aromaterapi workshopı'ndaydım. Birlikte saç diplerini kuvvetlendirici saç serumu ve anti aging yüz serumu hazırladık. Servi, ardıç, biberiye, üzüm çekirdeği ve daha birçok yağın yaydığı koku ile mest oldum diyebilirim. Ayrıca kısa süre olmasına rağmen hazırladığım yüz serumu cildimin gerçekten ışıldamasına yol açtı. Bununla ilgili detaylı bir post hazırlayacağım. Hafta sonu yüz serumumu sürdüm ve makyajımı Essence ürünleriyle yaptım. Bu soft görüntü hoşuma gitti doğrusu :) Bu arada benim gibi makyaj meraklılarına duyurulur; Essence'in tüm ürünleri Eczacıbaşı güvencesiyle açılan www.renklidukkan.com sitesinde satışta...








Hepinize harika bir hafta dilerim!






Ceket: Choies


Jean: Zara


Çanta: H&M


Makyaj: Essence sun club far (01 south beach), Essence XXXL shine lipgloss (no.21), Essence pure skin BB krem, Dior cheek&lip glow


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder