2 Nisan 2015 Perşembe

Fırfır





Hafta içi ailemizle bir yemeğimiz vardı, o gün için çok beğenerek seçtiğim ama fiyatından ötürü fazla büyük bir beklenti içinde olmadığım ama üzerime giyince bayıldığım fırfırlı bluzümü giydim.




Niloş ise spor takılmak istedi, giyim konusunda o kadar zıttız ki :) Elbise, etek ve kot sevmiyor, rahat taytlara, salaş bluzlere bayılıyor. Pembe paltosu ve pembe yağmur çizmeleri olmadan çıkmıyor. Saçında toka istemiyor, mümkünse açık olsun ve devamlı gözüne girsin, bayılıyor buna :) Bir de bu aralar "Nil büyüdüm" demeleri var ki çok güldürüyor beni :) 2 buçuk yaşlar gerçekten çok eğlenceliymiş!




Ben de giyim konusunda kızıma biraz ayak uydurmak istedim ve fazla kokona görünmemek için fırfırlı bluzümü bu montumla tamamladım, böyle spor şık olmayı seviyorum, o zaman tamamen kendi tarzımı yansıttığını düşünüyorum... 




Saçlarımın kesim zamanı geldi, zaman yaratabilirsem belki bugün kuaförüme bir giderim ;)










Biz bu hafta sonunda Adana'nın portakallarını koklamaya gidiyoruz! Pazartesi görüşünceye dek hoşça kalın...






Bluz: Sheinside


Mont: Sheinside


Çanta: Choies


Pantalon: Pudra Butik (İzmir)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder