18 Ağustos 2013 Pazar

Seans





Hepimizin hayatında küçük mutluluklar vardır öyle di mi? Bu mutluluklar her an elinizin altındadır, ulaşmak kolaydır, tek yapmanız gereken buna zaman ayırmaktır... Uzun süredir görmediğiniz arkadaşlarınızla bir araya gelmek, küçük lezzetleri denemek, sevdiğiniz hobileri gerçekleştirmek gibi mesela... Ben bu hafta sonu üçünü de yaptım ve kendimi süper hissettim!




Önce tatlı yiyelim tatlı konuşalım dedim :)


Kavanozda tatlının tarifi için hobi sayfama bakabilirsiniz...




Sonra şiddetli rüzgara yenilmeden tatlı yüzleri kareledim...




Annelikten sonra özlediğim şeylerin başında hiç şüphesiz özgürce fotoğraf çekmek geliyor. Fotoğraf çekmek nasıl desem böyle uzun süredir almak istediğiniz o ayakkabıya sonunda kavuşmak gibi, aylardır yaptığınız diyet sonrası tartıda ideal kilonuza ulaştığınızı görmek gibi, kaybettim sandığınız yüzüğünüzü koltuğun arasında sıkışmış halde bulmak gibi bir mutluluk benim için... Her zaman yapamıyorum ama yaptığım zaman da böylesine mutlu hissediyorum kendimi :)




 Amatörce çektiğim bu kareleri umarım sizler de beğenirsiniz...


Hepinize küçük mutluluklardan pay aldığınız bir hafta dilerim!
























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder