18 Ocak 2015 Pazar

Dacia Logan MCV Ambiance 1.2 16V


Renault'nun yan markalarından birisi olan Dacia son zamanlarda hızlı bir gelişim süreci içerisine girdi. Düşük maliyetlerle edinilebilen otomobillerin ucuz görünümlü olmasının gerekmediğini göstermeye çalışırcasına işlerine devam eden Romanya merkezli üretici ana markadan edindiği parçalarla yeni otomobiller üretme konusunda oldukça başarılı bir hale geldi.

Markanın yükselişinde önemli bir yere sahip olan Logan kendisini ilk olarak 2004 yılında gösterirken Renault ve Nissan da dahil olmak üzere birçok logoyla satıldı. Station wagon gövde seçeneğine 2006 yılında kavuşan model bu aracı 5 veya 7 kişilik oturma kapasitesiyle almaya olanak tanıyordu. Yüzünü 2012 yılında gösteren 2. nesil Logan'ın sedan versiyonları Türkiye'de Renault Symbol adını alırken artık sadece 5 kişilik kapasite sunan station wagon gövde seçeneği de aileye 2013 yılında katıldı.

Makalenin Devamı »

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder