24 Ocak 2015 Cumartesi
Volvo V40 D2 R-Design Powershift
Premium otomobil pazarında rekabet kızışıyor. Alman markalarının arasından sıyrılmak isteyen Volvo'nun C segmentinde yer alan ve 2012 yılında tanıttığı modeli V40'ın Türkiye'de en popüler modeli D2'nin testini 2013 yılında sizlerle paylaşmıştım. Bu test sonrasında araçta bulduğum en büyük eksiği otomatik şanzıman olarak belirtmemin üzerinden çok geçmeden İsveç merkezli üreticiden bu yönde bir atılım geldi.
Geliştirilmiş bir Ford Focus platformu kullanan V40'ın 1.6 litre hacimli turbo Diesel motoru da Ford izleri taşırken çift kavramalı yarı otomatik şanzıman da aynı firmanın raflarından alınma bir ünite. Bakalım önceki testimde düşük yakıt tüketim değeriyle dikkat çeken otomobile otomatik şanzıman nasıl etki etmiş.
Makalenin Devamı »
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder