18 Aralık 2012 Salı

4.5





Selammmmm! Gece 2 ben uyumalıyım burda işim neee :) Ama baktım ki Aralık ayında sadece 2 post yapmışım, bu bana yakışmaz bari üçliyim dedim, ha yakında bir de bu ayın çekilişini yapıcam etti mi 4 buna da şükür :) Bir yavrinin anne olduktan sonra nasıl değiştiğini post sayısından bile anlayabilirsiniz! 2010 senesinde Aralık ayında 23 yazı girmişim, 2012'de sadece 2 hii hii :) 




Nil'im 4 buçuk ayı devirdi! O artık 7 kilo & 65 santim boyunda koca bir kız oldu :) Nil büyüdükçe, etrafı daha meraklı gözlerle (ve tabii elleriyle) keşfetmek istedikçe birlikte vakit geçirmek çok daha eğlenceli olmaya başladı. Her gün yeni bir numarası ortaya çıkıyor ve ben her sabah heyecanla acaba bugün ne yapacak bizim prenses diye uyanıyorum. Kesinlikle emin olduğum bir şey var ki annelik ikinci aydan itibaren çok daha keyifli bir hal alıyor! Ahh bir de şu saç çekmelerimiz olmasa ;) Bacak kadar boyuyla ufff nasıl da acıtıyor valla gözümün yaşına bakmıyor! İşin kötü yanı zilli kendine bir yer belledi, sürekli el orada, yolda yürürken önünüzden ensesinin sol tarafı kelleşmiş bir kadın geçerse korkmayın, yüksek ihtimalle o yavrucak ben olabilirim :) Ben demişken kilolarım  hala benimle, ne zaman gideceksiniz diyorum ay biz böyle iyiydik daha karpuz keseceğdik diyorlar :P 66 kiloyum, şu tartı ne zaman 65'i gösterecek meraktayım! Merakımın yanında bir de dağılmış durumdayım! Bir yandan Moskova'ya hazırlık (hava durumunda -22'leri gördükçe daha gitmeden dişlerim takırdamaya başladı bile!), diğer yandan İstanbul'daki evin işleri ve araya girecek olan bir İzmir seyahati ile 2013'e muhteşem bir giriş yapacağız gibi gözüküyor. Aaa dur bi dakka ya daha 21 Aralık olayı vardı di mi?!!! İster misiniz bu son postum olsun ve ben postu sereyim hii hii :) Hadi tutmayın beni daha fazla, kalın sağlıcakla!







p.s. Bu güzel fotoğrafları çeken canım hamişim Selin'e kocaman sevgilerimi & öpücüklerimi gönderiyorum :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder