27 Kasım 2012 Salı

Kasım Ayının Çekilişi





Aaaa Kasım bitiyor çekiliş ne oldu diye soran yok ayol! Artık hediyelerim ilgi görmez oldu fırk fırk :( Tamam öyle olsun yazdım bunu bir kenara! Siz isteseniz de istemeseniz de ben yapmaya devam edeceğim. Kendim çalar kendim oynarım misali hii hii ;) Napıyım bu da benim eğlencem, hor görme noniyi :)




Bu ay bir okuyucuma Twist'ten seçtiğim kolye ve küpeyi hediye edeceğim...






Benim çekilişlerime katılmak için öyle facebook'ta, twitter'da, blogda orda burda benden bahset, beni methet, beni sev gibi zoraki yazılar yazmanıza gerek yok. Emrivakileri hiç sevmem. Keyif alan beni takip etsin. Ayrıca ne kendimi ne de okuyucularımı gereksiz işlerle yoramam, herkesin zamanı kıymetli. Ben katılımcı listesini oluşturabilmek için bir soru sormayı tercih ediyorum. Hem böylesi daha eğlenceli oluyor ;)


Gelelim bu ayki çekilişin sorusuna:


"Her insanın biraz beyaz biraz siyah bir yanı vardır. Sizin siyahınız, sevmediğiniz yanınız nedir?"


Örneğin ben kinci yanımı hiç sevmem ama maalesef bunu değiştiremiyorum, boğa burcunun bir özelliği bu; yapılanı asla unutmaz ve bir kenara yazar. Bu ay çekiliş yapmam gerektiğini bana hatırlatmadığınızı bir kenara yazdığım gibi hee hee :)


Hadi bakalım şimdi sıra sizde! Siyahlarınızı sepete atın lütfen ;)







Bu ayki çekilişe katılan herkese kocamaaan teşekkürler!


Siyahlarımızı kirli sepetine attık, onları bir güzel yıkadık, aklandık paklandık ;)


Bakalım bu ayın en şanslı karası kimmiş?




96. sıradaki Şengül! Kendisini tebrik ediyor, 1 hafta içinde benimle iletişime geçmezse hediyesinin yedek talihliye gideceğini huzurlarınızda iletiyorum :)




Yedek talihli: 40/gamiize



Bir sonraki çamaşır gününde pardon çekilişte buluşuncaya dek pakçakalın!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder