1 Kasım 2012 Perşembe

İstanbul Akvaryum





Bayramın ilk günü canım teyzoşlarım beni ve Nil'imi İstanbul Akvaryum'a götürdüler. Devasa akvaryumun içindeki çeşit çeşit balıkları ve deniz canlılarını seyrederken kendimi adeta bir okyanusta dalış yapıyormuş gibi hissettim. Akvaryumun çıkışına doğru yer alan yağmur ormanları da pek güzeldi doğrusu. Nil'im gezi boyunca uyukladığı için eğlenceyi kaçırdı, zaten çocuk olma sırası o gün bendeydi ;) Yalnız fotoğraf makinem yanımda olmadığı için bin pişman oldum! Cep telefonumun şarjı bitene kadar çektim, biliyorum fotoğraflar pek gelecek vaad etmiyor ama yine de sizlerle paylaşmak istedim... Umarım bir gün Canon'um yanımdayken buraya gitme fırsatım olur ;) Florya semt olarak size ters gelir mi bilmiyorum ama eğer çocuğunuz varsa (anlayacak yaştaysa veya deniz canlılarına meraklıysa) buraya bir göz atmanızı tavsiye ederim. Bilet fiyatları birazcık yüksek ama bence buna değer diyorum. Gezinin sonunda Sütiş'in harika manzarası eşliğinde bir keyif çayı içmeyi de unutmayın ;)









































































Adres: Şenlikköy Mahallesi, Yeşilköy Halkalı Cad. No:93 Florya, İstanbul


Telefon: 444 97 44




Bilet fiyatı yetişkinler için 29TL.


Öğrenci, öğretmen, engelli, 65 yaş üstü ve gaziler için 22TL.


0-2 yaş ücretsiz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder